Povratak na stranicu: SVI KURSEVI
95% ljudi spadaju u kategoriju, uslovno rečeno „normalnih“ ljudi.
Oni svoje poslove obavljaju pa ustaljenom konceptu i po merilima i standardima koje su postavili prilikom ulaska na tržište rada ili prema standardima koje su im drugi nametnuli. Razlozi zbog kojih češće biraju liniju manjeg otpora i ponavljanje ustaljenih radnji (makar i pogrešnih) su različite prirode ali se najčešće tiču pitanja straha!
- Šta će reći kolege, prijatelji ukoliko krenem da preispitujem i isprobavam nove tehnike rada?
- Sigurno neću uspeti, zašto onda da pokušavam i da trošim dragoceno vreme!
- Kako sam to zamislio?
- Gospodin i gospođica XY su takođe pokušali i nisu uspeli, sada im se svi podsmevaju.
To su samo neki od najčešćih odgovara koje smo dobili kada smo anketirali ljude i pitali ih šta ih sprečava da se menjaju i unapređuju svoje radne i poslovne veštine. Ispitanici su pripadali kategoriji zaposlenih sa radnim stažom između pet i deset godina. Da li želite više od gospodina NORMALNOG?
Ukoliko želite više, i želite da se svrstate u onih 5% ljudi koji se ne uklapaju u standardne opcije, nije dovoljno da maštate o tome! Neophodno je da imate dovoljno jasne ciljeve iz kojih ćete crpeti dovoljno jaku motivaciju koja će u dužem vremenskom periodu u vama izazivati vatru pri samoj pomisli na cilj. Da se vatre ne bi pretvorila u večiti plamen, neophodno je da primenite ozbiljne tehnike planiranja. Plan i realizacija se bez veština Time menadžmenta mogu lako mogu prerasti u plan koji služi kao podmetač za kafu bez jasne ideje i predstave kada će on zaista biti sproveden u delo i kada će njegovi ciljevi biti postignuti.
Savladali ste prethodne veštine, postavili ciljeve, dovoljno motivisani i organizovani, neophodno je da posedujete znanja iz još dve oblasti: prodaja i self marketing. Ako mislite da prodaja nema veze sa poslovima izvan trgovine, grdno se varate! Prodaja nije veština koja će vam samo omogućiti napredovanje u sektoru prodaje. Prodaja predstavlja skup znanja i veština koja će vam pomoći da se uspešnije pozicionirate u svakodnevnom životu, privatnom i poslovnom. Svako nešto prodaje/kupuje – od ugovaranja mesta za sastanak, preko odabira filma, do sklapanja poslovnih… zahtevaju veštine pregovaranja koje su osnovi zadatka nazvanog „prodaja“. Kada ste nauči da se organizujete, kvalitetno i efikasno obavljate vaše radne zadatke, uspešno „prodate“ svoje stavove, mišljenje, metode rada… vreme je da to svetu i prezentujete na pravi način. Ukoliko svoje radne zadatke obavljate kvalitetno ali ne znate to na pravi način da istaknete, da svom okruženju predstavite u najboljem svetlu, u tome će vam pomoći znanja iz oblasti self marketinga. Self marketin obuhvata znanja i veštine koje će vam pomoći da sebe izgrađujete kao uspešan brend.
Kurs predstavlja multidisciplinarni spoj teorijskih i praktičnih znanja i veština iz različitih oblasti koja će vam pomoći da unapredite karijeru u kojoj god oblasti da poslujete i doprineti da postanete uspešan preduzetnik svakodnevnog života!