
Kurs je namenjen onima koji žele da “uglancaju” svoje veštine poslovne interakcije i unaprede svoj “profesionalni identitet” u eri modernih komunikacija. Materijal na dinamičan i interaktivan način prenosi znanje, sa posebnim osvrtom na promene i prilagođavanja koja iziskuje upotreba interneta i društvenih mreža u poslu danas.

- Stvaranje trajno pozitivnog prvog utiska
- Adekvatno i delotvorno ponašanje na razgovoru za posao
- Adekvatno i delotvorno ponašanje na sastanku
- Poslovna komunikacija s ljubaznošću
- Upotreba interneta u razvijanju poslovnih odnosa
- Pisanje poslovnih mejlova i opšta poslovna komunikacija
- Poslovna pravila ponašanja na društvenim mrežama
- Bonton vizit karti
- Profesionalno oblačenje u svim prilikama
- Ručavanje u poslovnom okruženju
- Efikasno umrežavanje uživo i online
- Opšta pravila ponašanja u poslovnom okruzenju
Svi polaznici dobijaju potvrdu o pohađanju kursa.
Polaznici koji uspešno polože završni test dobijaju sertifikat o položenom kursu i dodatak sertifikatu.
Trajanje kursa: 2 meseca

Autor kursa je mr Ana Ranitović (Oxford University). Više informacija o autoru i recenzentima pogledajte OVDE.

Izabrani kurs je ispunio sva moja očekivanja, koja podrazumevaju bolje upoznavanje sa sadržajem izabrane teme i rešavanje nedoumica u vezi sa stvarima koje sadržina obuhvata. Stečeno znanje će mi biti korisno za odnose sa ljudima iz poslovnog sveta.
– Anđela Jovanović
Prijavila sam se za kurs Poslovna komunikacija sa ciljem da usavršim svoju svakodnevnu poslovnu komunikaciju sa klijentima. Želja mi se ostvarila jer kursevi pored teoretskog dela sadrže i primere koji su posebno evidentni u temi Direktna komunikacija, a koji su u praksi najvažniji. Primena poslovnog bontona u formalnim poslovnim sastancima je od velikog značaja za uspešnost i nastavak daljeg poslovanja. Zadovoljstvo klijenta je uvek na prvom mestu. Zato uz Vaše kurseve stekla sam dodatno znanje koje će mi omogućiti da napredujem i uvećam svoju produktivnost na radu.
– Radmila Novakovic dipl.ecc
Kurs je zaista kvalitetno odrađen i ja sam prezadovoljna stvarima koje sam pročitala i naučila. Neke stvari su bile poznate, ali na većinu stvari nikada nisam obraćala pažnju i tek posle kursa sam shvatila da su jako bitne u poslovnom svetu. S obzirom da sam student već sada ću početi da primenjujem savete kako bi oni postali moja rutina.
– Sandra Veljković

Cena kursa: 5.599 rsd

Poslovna komunikacija predstavlja onu ključnu dodatnu vrednost kojom se Vi kao pojedinac i Vaša firma mogu izdvojiti u moru drugih. Da bismo ostvarivali rezultate, osim znanja neophodne su nam i istančane veštine ljudske interakcije – to znači da u svakodnevnim poslovnim susretima moramo praktikovati pristojnost, odvažnost i predusretljivost. U očima saradnika postajemo pouzdan i poželjan partner koji vodi računa o detaljima, kvalitetnim međuljudskim odnosima i koji drži do profesionalnog obavljanja posla i sopstvenog vremena. To su male tajne velikog uspeha!
Kurs “Poslovni bonton” će osigurati sve to i mnogo više – to je program obuke prilagođen opštim i specifičnin potrebama posla koji pokriva širok raspon tema, uključujući važnosti stava, neverbalnu i verbalnu komunikaciju prilikom intervjua, sastanka ili poslovnog događaja; kvalitetnu i učinkovitu komunikaciju telefonom i mejlom; bonton za vreme poslovnog ručka; pravila ponašanja u poslovnom okruženju, bonton na društvenim mrežama i mnoge druge teme koje će doprinteiti da kvalitetnije obavljate posao!
iAkademija je sklopila partnerstvo sa Kampster platformom na kojoj onlajn kurseve pohađate uz pomoć pametnih algoritama za učenje i najsavremenijih alata za motivaciju i interakciju. Od sada imate priliku da naše onlajn kurseve pohađate preko Kampster platforme i tako iskoristite sve pogodnosti koje ona pruža!
Da bi se prijavio klikni OVDE i sledi uputstva.

Povratak na stranicu: SVI KURSEVI