CENTAR ZA PROFESIONALNI RAZVOJ

I nagrada za najveći svetski brend ide…

Home
Vesti
Biznis i edukacija
I nagrada za najveći svetski brend ide...

Pitanja? office@iserbia.rs


Tehnička podrška 24h dnevno!


Kako da napredujem?


Naš cilj je podizanje profesionalnog kapaciteta naših korisnika! Slaćemo vam besplatne savete, konkurse i kurseve. Nećemo vas zamarati više od jednom nedeljno. Prijavite se na našu mejling listu!

Pratite nas:

NAJTRAŽENIJI KURSEVI:

100% besplatni kursevi:


Najnoviji kurs!

3-minutni poslovni test
Da li si poslovno vaspitan? Proveri ovde!

Drugi o nama:


„Stvoriti značenje – najvažnija je stvar u kreiranju brenda!“, izjavio je nedavno Sajmon Midlton, jedan od vodećih svetskih marketing ekperata u intervjuu koji je objavljen u Politici. Koliko god marketing igrao bitnu ulogu, kreiranje jakog brenda nije moguće bez kvaliteta samog proizvoda koji se brendira. Međutim, sam kvalitet nije dovoljan, on je tek uslov za ulazak u igru sa velikim protivnicima. Ono što stvara brend jeste ubedljiva priča koja iza njega stoji, poruka koja ima emotivni i intelektualni uticaj.

Rađanje velikog brenda dešava se putem prefinjenog atakovanja na čula, emocije i razum potrošača, i to nikako ne sme ići putem laži – poenta je u tome da se istina saopšti na što ubedljiviji način. Danas „Apple“ servira priču da su njihovi proizvodi lepši i efikasniji od ostalih, „Coca Cola“ kaže da je u njenoj boci kvintesencija američkog sna i da su drugi gazirani napici tek njene blede zamene. Takve priče mogu imati uspeha jedino kada iza njih stoji kvalitet koji se neprestano potvrđuje pred kupcima.

Iako precizno rangiranje nije moguće, jer finansijska vrednost nije jedini kriterijum u određivanju veličine jednog brenda, većina stručnjaka se slaže da se „Coca Cola“ i dalje može smatrati najvećim svetskim brendom. Koliko je u njenom razvoju marketing bio bitan pokazuje se očiglednom činjenicom da je u pitanju proizvod koji ne predstavlja nasušnu čovekovu potrebu a ipak je sastavni deo života većine svetske populacije. Bez ikakvih inovacija, negujući isti ukus decenijama unazad, marketinška strategija „Coca Cola-e“ uspeva da ovaj proizvod učini jednako primamljivim svakoj budućoj generaciji.

„Coca Cola“ je i trenutno najskuplji brend i onaj ko bi želeo da ga prisvoji morao bi da izdvoji 70 milijardi dolara. Na listi je slede „IBM“, „Microsoft“, „Google“ i „General Electric“. Vrh liste ubedljivo pripada američkim brendovima uz prisustvo finske „Nokie“ na osmom mestu, ali i japanske „Toyota-e“ koja je i pored pada vrednosti akcija ipak zadržala mesto najvrednije automobilske kompanije i status jedanaestog svetskog brenda. Međutim, dominacija „Coca Cola-e“ ne bi morala još dugo da traje s obzirom na to da je njen rast u prethodnih godinu dana tek 2% dok rast vrednosti „Googl-a“ i „Apple-a“ iznosi 36, odnosno 37 procenata. Ovaj rast jasan je pokazatelj da i pored problema u izvorima energije, i pored činjenice da je „Coca Cola“ najpoznatija reč na svetu, budućnost pripada elektronskoj industriji.

Da je internet potpuno osvojio svet, pokazuje i podatak da sve velike svetske kompanije poslednjih godina beleže više uspeha u oglašavanju putem socijalnih mreža i on-line reklama, što implicira da televizijski blokovi reklama, stranice u štampanim medijima i agresivni bilbordi polako postaju deo prošlosti. Nije potrebno reći čije će akcije zahvaljujući ovome rasti!

Izvor: iSerbia

Copyright © 2012-2014 iAkademija