CENTAR ZA PROFESIONALNI RAZVOJ

Kategorija

Home
Vesti
Biznis i edukacija
Upiši odmah kurs!

Pitanja? office@iserbia.rs


Tehnička podrška 24h dnevno!


Kako da napredujem?


Slaćemo vam besplatne savete, konkurse i kurseve i popuste. Prijavite se na našu mejling listu!

Pratite nas:

Drugi o nama:



U današnje vreme većina ljudi ima tri-četiri karijerna usmerenja. Problem je u tome što niko ne može istovremeno da se bavi različitim aktivnostima. Ukoliko se ne skoncentrišete na jednu, pre ili kasnije, svaka od njih će doživeti propast.


Read More

U trci za uspehom u poslu nije lako smisliti nešto inovativno i privući korisnike. Kad Stefan Tomke podučava studente kako da koriste inovaciju i kreativnost, pomoć mu dolazi sa neočekivane strane: od mađioničara Džejsona Rendala.


Read More

Svi smo čuli za inkubator koji lekari koriste u slučajevima prerano rođenih beba. Inkubator štiti bebu od spoljašnjih infekcija i zadržava prethodno nameštenu temperaturu koja je potrebna bebi da bi zdravo disala i prilagodila se svetu na koji je doneta, ali postoji i druga vrsta inkubatora koja ima sličan cilj ali u potpuno drugoj branši.


Read More

Prvi dan na poslu predstavlja prilagođavanje, usklađivanje ponašanja prema poslu, ljudima, organizaciji. U procesu adaptacije formiramo nove navike, veštine i znanja koja nam pomažu da osećamo pripadnost. Kako navodi portal Gde investirati, postoji nekoliko saveta o tome kako bi trebalo da se ponašate prvog radnog dana, pa dragi studenti i studentkinje, pročitajte!


Read More

Istraživanje mogućnosti karijere je druga faza u procesu planiranja karijere. Tokom ove faze prikupićete informacije o zanimanjima, pošto ste pre toga napravili samoprocenu, koja je prva faza procesa planiranja karijere.

Kada nešto radimo, uvek smo fokusirani na cilj. Međutim, ukoliko nismo produktivni, dosezanje cilja može biti teško ili čak nemoguće. Zato je važno imati u vidu razne tehnike za razvijanje produktivnosti.


Read More

Nije lako tražiti povišicu. Ali, još je teže živeti od plate do plate! Ne treba ćutati, trpeti i čekati da se poslodavac „seti“ da postojimo i zaslužujemo više.  Skupite hrabrosti i odvažite se da zatražite povišicu, ukoliko zaista mislite da je zaslužujete! Ipak, postoji par stvari kojih bi trebalo da se pridržavate i par stvari koje bi svakako trebalo da izbegavate prilikom traženja povišice. Pročitajte šta kažu poslodavci o tome!


Read More

Ukoliko imate sreće, vaš šef je sjajan menadžer i višestruko talentovan čovek koji vas inspiriše i unapređuje vaš rad. Ali, mnogi među vama će reći da nisu izvukli sedmicu na “lotou nadređenih” i da im šefuje neobrazovani čovek koji im vređa inteligenciju i ide na nerve.

Ako ste zaista pametniji od šefa, onda to i ne bi trebalo da bude toliki problem za vas – trebalo bi da vam bude lako da ga “nadigrate”. Ipak, u ovakvim situacijama će pre svega presuditi vaša emotivna intelgijencija.

Read More

Malo je onih koji bi pogodili da najveći procenat milionera upravi ima Singapur. Ova zemlja ima jednu od najslobodnijih i najjačih ekonomija u svetu. Singapur je poznat kao jedan od četiri azijskih tigrova, zajedno sa Hong Konkom, Južnom Korejom i Tajvanom.


Read More

Svakodnevno provodimo sate ispred kompjutera. Kad nismo na poslu, proveravamo Fejsbuk, pišemo mejlove i guglujemo kako da skuvamo ručak. A veliki broj nas, i posle višegodišnjeg “kompjuterskog staža”, i dalje ne koristi skraćenice (shortcuts) na tastaturi koje mogu značajno da nam uštede vreme!

Na primer, ako ne znamo da u Wordu pritiskanje CTRL i slova O na tastaturi otvara novi dokument, miša ćemo morati da pomerimo do menija, a zatim da kliknemo na željenu opciju. “Pa šta”, rećićete, “to je samo 3 sekunde!”. Istina, ali s obzirom da ovu, i druge takve aktivnosti obavljamo nekoliko hiljada puta godišnje, ne koristiti skraćenice na tastaturi predstavlja čistu glupost!

Read More

“I kako ide s traženjem posla?”

Pitanje koje smo svi čuli nebrojano puta, i na koje skoro 800,000 nezaposlenih ljudi u Srbiji mora da odgovara svakodnevno – na porodičnoj večeri, slavi, piću s prijateljima, okupljanju sa starom ekipom iz srednje, prilikom upoznavanja novih ljudi…

Jednom kada vam postave ovo pitanje, možete odabrati lakši put, jednostavno promumlati nešto uopšteno (“Ide, ide..”) i zatim promeniti temu (“Nego, šta kažete na sinočni duel Đoković-Nadal?”). Ili, možete odabrati teži ali konstruktivniji put koji nosi mogućnost da se dosadan razgovor pretvori u šansu za posao.

Read More

Blistavi CV i prijava za posao su vas doveli do intervjua – čestitamo! Istražili ste kompaniju, spremili odgovore na sva moguća pitanja i pomirili se sa tim da ćete imati bar malu tremu. Ali šta da obučete? Iako vam se možda ovo pitanje nameće svakog jutra, intervju za posao je specifična situacija u kojoj je naročito važan prvi utisak kojim ćete osvojiti ili razočarati potencijalnog poslodavca. Vi ste sam svoj proizvod i treba da se predstavite u najboljem svetlu. Evo nekoliko saveta kako da to postignete.

Read More

Poslovna etika. Da li ove dve reči ïmaju nekog smisla u biznisu i poslovanju?

Mnogi bi odgovorili “NE” jer u biznisu nema mesta za moral i  etiku, biznis je vođen samo jednim ciljem a to je stvaranje profita i sva sredstva, usmerena ka tom cilju, su dozvoljena. Takva razmišljanja bismo okarakterisali kao AMORALNA jer ne haju mnogo za vrednosno ocenjivanje postupaka i odluka u biznisu.

Read More

Solidarni smo oko pitanja uštede električne energije. Većina nas prednost daje mikroplanu, odnosno, interesuje nas jeftiniji račun na kraju meseca. Neki to gledaju kao odnos prema zaštiti životne sredine ili smanjenoj potrošnji zarad boljeg funkcionisanja. Da ne dužimo, kada se pomene pitanje struje svi bismo voleli da plaćamo manje.

Read More

„Stvoriti značenje – najvažnija je stvar u kreiranju brenda!“, izjavio je nedavno Sajmon Midlton, jedan od vodećih svetskih marketing ekperata u intervjuu koji je objavljen u Politici. Koliko god marketing igrao bitnu ulogu, kreiranje jakog brenda nije moguće bez kvaliteta samog proizvoda koji se brendira. Međutim, sam kvalitet nije dovoljan, on je tek uslov za ulazak u igru sa velikim protivnicima. Ono što stvara brend jeste ubedljiva priča koja iza njega stoji, poruka koja ima emotivni i intelektualni uticaj.

Read More

Biznis inkubator je izum koji ima cilj da podrži otvaranje i razvoj novih preduzeća. Postoji mnogo oblika inkubatora ali svi imaju isti cilj, ono što je svima zajedničko jesu usluge i stručna podrška koja se pruža osnivaču preduzeća kako bi što bezbolinije prošao „dečije bolesti“ u poslovanju.

Read More

Samo vaša kancelarija sa pogledom na ceo grad, tišinom, najviše svetla i širokim radnim stolom od mahagonija jednostavno poziva na produktivnost, ali to nije nešto što svako od nas može da ostvari. Međutim, postoji nešto što ipak možete da uradite sa svojim radnim prostorom i na kraju dana završite sa više slobodnog vremena.

Read More

Kao da vam razni scenariji u glavi stežu čelo, loše misli se nižu i postaju nepovezane, disanje vam postaje ubrzano, grče vam se mišići i ne vidite izlaz. Ne brinite, samo ste na pragu napada panike. Sada bi red bio da vas malo oraspoložim nakon što sam vas zaplašila ovakvom dijagnozom. Naime, da li znate da su napadima panike sklonije inteligentne i kreativne osobe? Utoliko ste više skloni emotivnijoj reakciji, ukoliko vam je više stalo do ostvarenja zacrtanog cilja.

Read More

Postoji ona izreka koja kaže da su dva zla na ovom svetu – prvo je da verujemo svima, a drugo je da nikom ne verujemo. Ja vas pitam – uspevate li da napravite balans? Ukoliko bolujete od ove druge boljke (čini mi se da je rasprostranjenija), pitam vas i sledeće: Jeste li nekad pomislili kako ste jednostavno navikli da ne verujete?

Read More

Nedavno sam pročitala tekst jednog poznatog domaćeg blogera, pod nazivom “Difuzija inovacija“. Možda vam je ova sintagma poznata, možda naslućujete o čemu bi se moglo raditi, a ja ću vam ukratko izložiti ideju. Naime, ideja o difuziji inovacija stara je preko sto godina, kada su sociolozi po prvi put primetili da širenje inovacija kroz društvo ima svoju formulu i strukturu.

Read More


Copyright © 2012-2014 iAkademija